Vara vänner?

Inatt drömde jag ännu en gång om honom. Det började jättebra, jag tror att jag bodde i en egen lägenhet där och jag hade en maddrass på golvet precis mitt emot tv:n. MrX låg i sängen, fullt påklädd (jag hatar att ha ytterkläder i sängen) och kollade på nått som verkade vara parlamentet eller nått sånt, dock skrattade vi inte. Jag låg bredvid honom, lutad mot hans axel, han pussade mig i pannan som han brukade göra och klappade mig på huvet kärleksfullt. Sen ringde det på dörrren, det var min bror, jag ville verkligen INTE stiga upp ur sängen för det kändes som att allt skulle ta slut. Det var min bror, han kom för att ge mig en "cocostopp" - en såndär med skumm ni vet. Han kollade på MrX som hälsade på bror, bror var inte glad på honom. Sen gick han väl igen typ. Sen kommer det tråkiga, MrX kollade på mig med sina isblå ögon och log, han sa att han börjar vänja sig(trivas? minns inte) vid dethär livet, med att vara ifrån varann och att det fortfarande är det bästa typ.
Varför drömmer jag om honom nästan varje natt? Drömmer han om mig? Det kanske är delvis därför jag varje morgon vaknar och är så ledsen och negativ. - Ännu en morgon med ont i magen.

Betyder drömmen att jag tror att han bara vill vara vänner? För det kan han ju glömma och det hoppas jag att han inser själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0