Tungt....

Jag fick en lite jobbig känsla i förra veckan av att vi skulle höras denna vecka eftersom det är den 25e. i måndags hörde han av sig och frågade om han hade några räkningar och om vi kunde ses så han kunde få dem, i tisdags hörde han av sig om hur mkt min del skulle kosta och idag, torsdag hörde han av sig om han fick komma och hämta en del av hans tillhörigheter imorrn, fredag. Från att vi inte hörts på ett antal veckor nu till 3 ggr denna vecka!!&/( Denna vecka har varit riktigt tung och imorrn kommer han för att hämta ännu en del av allt. Suck, jag har fan behövt tänka på honom varje jävla dag. Mer än vanligt. Nu ska jag nog ta och gråta mig till sömns snart. Fuck the world. Kan inte allt ont bara försvinna????????
Jag orkar inte att han finns till. Jag orkar inte vara den som är dumpad, den som inte dög åt personen som jag avgudade mest av allt i hela världen.

När jag är ensam eller har folk omkring mig kan jag åtminstone koppla bort eller dölja det faktum att jag känner mig så brutalt sviken, att mitt hjärta är krossat och att jag inte ser någon framtid. När han hör av sig påminns jag om allt vi hade, om våran framtid som slagits i spillror och om våra otroligt söta barn vi hade fått och hur HAN dumpat MIG.

Jag fasar inför imorgon, tack gud att jag har en kuratortid inbokad imorrn... Fuck att det ska gå så långsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0