Sweet Dreams

Okej yes. Äntligen har jag fått må bra i mina drömmar. Har haft två drömmar. Varav en dissade jag MrX, det gick väldigt fort och sen vaknade jag en timma innan jag skulle upp.
Somnade om direkt och det blev genast intressant. Jag var hemma hos en klasskompis som bodde i ett extremt stort hus (vilket hon inte fgör på riktigt, tror jag) med väldigt många våningar. Som ett slott. Det fanns ett par övre våningar och väldigt många undre våningar så jag fortsatte utforska husets nedre rum och hon visade en liten hemlig trappa. Jag gick ned för den och värsta hetingen sov där inne. Det blev lite pinsamt först, vi hälsade på varandra när han fått på sig sin tröja och jag gått ut från rummet. Han följde mig ner när jag utforskade ännu ett rum och vi kom bra överens och attraktionen fanns där. Then he grabbed me och hånglade upp mig. Jag vaknade! YEHEEEES! Att man kan bli så glad för en dröm.

Jag är så bitter över att jag inte kan komma övermitt X men detta ser jag verkligen som ett positivt tecken från ovan. Jag måste se det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0