Självkänslan på topp...

Känner mig fläskig och ful oavsätt hur mycket jag går ner i vikt, eftersom fläsket ändå är kvar. Då kan väl ändå fläsket få sitta på rätt ställen kan man tycka.
Jag är ett psykotiskt kontrollfreak när jag befinner mig i en relation. Jag kommer aldrig mer bli älskad för den jag är, jag vet inte, var det därför jag var älskad eller för att jag älskade av hela mitt hjärta? De senaste förhållandena lär ju spruckit pga att jag är som jag är. Jag har starka värderingar och vill ha saker på mitt sätt och nåde den som inte har liknande värderingar- då blir det gräl. Jag känner mig så dålig som människa och jag kommer aldrig kunna bli älskad och respekterad för precis den jag är. Allt känns verkligen hopplöst.

Nu ska jag ta en dusch och snart lägga mig i min stora ensamma säng. Fuck him för att han lämnade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0