Pissdag...

Igår var jag lite alkoholpåverkad och kände mig så peppad av alla jag varit med så jag tog mod till mig och tog bort vår förhållande relation på facebook så nu slipper jag se hans face högst upp på sidan så fort jag går in. I morse när jag gick in på facebook såg jag att han ändrat bostadsort och blivit vän med en tjej. En tjej som jag inte har en aning om vem det är dessvärre, såg relativt bra ut gjorde hon i alla fall, säkert hans typ av tjej så att säga. Jag plågar mig själv, jag kan inte låta bli att gå in på fb och snoka eftersom jag vill hela tiden veta vad han gör. Jag vet inte vad jag ska göra åt saken, ta bort honom helt är uteslutet..... this sucks.

Så idag har jag varit, och är, riktit bakis, huvudet är tungt, jag mår skjit i kropp och samtidigt psykiskt. Jag vet inte om detta med alkohol är ett bra sätt för mig att må bättre på. Snarare väldigt mycket sämre dagen efter, allt blir så mycket jobbigare när man inte mår bra fysiskt heller... Allt känns bara så jävla pissigt och jag vill bara gräva ned mig nånstans och aldrig komma upp igen. Denna situation önskar jag verkligen ingen i hela världen...

Jag kan fortfarande inte inse sanningen... För vad är sanningen? Min sanning är jag ju så väl medveten om. Men tänk om han har gått vidare och raggar på andra tjejer redan? Kanske till och med legat med nån? Ja det kanske vore det bästa, men låt mig då få veta det så jag också kan komma vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0