När det är SLUT

När det är SLUT, ett förhållande har spruckit och kvar finns ett krossat hjärta snurrar tusen olika tankar omkring hela tiden. När han gjorde slut, fattade han då att vi aldrig mer (förhoppningsvis) kommer att spendera tid med varann? Om vi nu haft ett så underbat förhållande hur kan man slänga bort det? Om jag nu är en sån underbar person och den bästa tjej han träffat varför har han valt bort mig? Inser han vad SLUT innebär, vi kommer aldrig mer träffas!!!!!  Inom mig får jag panik, visst vi måste ses rent formellt. Men fatta!!! Vi kommer ALDRIG MER SES!!!??!!! Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till det eller ens tänka. Jag kan fan inte tänka tanken utan att få panik!!! Inser han vad han har gjort?? Jag önskar jag fick svar.......................och frågade................ men det är vä ingen ide.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0