Kind of Bitter

Tjejer som jag förtjänar en kille som aldrig skulle såra en, utnyttja en eller aldrig skulle kunna leva utan mig.
Jag har dock ingen sådan kille. Så det kanske var lika bra det. Varför tråna efter en kille som lika gärna skulle kunna leva sitt liv lyckligt utan mig? Det e ändå inget att ha.

Men det värsta är att VARJE MORGON vaknar jag och känner mig så sjukt ensam och bara allmänt ledsen. Igår hade jag en mysig kväll med ett par vänner och jag kunde för en stund glömma mina problem... Men när morgonen kommer mår jag så sjukt sjukt sjukt dåligt. Och jag är så ARG och LEDSEN över att han faktiskt lämnade mig. Hur kunde han ärligt talat?

ps. Hans styv"mor" skrev "<3" till mig på facebook. Jag tror att hon e rätt besviken på att han lämnade mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0