Han var här

Okej nu var har här och hämtade resten av alla säckar och allt skit. Nu behöver vi bara gå igenom alla vråer för att dela upp småsaker. nästa gång vi ses - tyckte han - personligen känner jag att jag gott kan ta mina grejer som jag vill ha o så får han ta det jag inte vill ha..
Detta var nog det jobbigaste mötet hittills. Först när han kom var jag rätt kall mot honom och han plockade sina saker, han frågade hur det var med mig o hur skolan gick osv medans jag satt och åt i köket och försökte dölja tårarna. O jag frågade hur det gick för honom. Det verkade inte gå så bra för han. Wonder why... Ashole, så han kommer ha mycket att plugga hela sommaren också. Han var här högst en halvtimma. Sen sa han att han hoppas att jag ska sluta vara arg på honom och att vi ska kunna ha nån form av relation, visst vi kommer inte bli bästa vänner man han vill inte att jag ska vara arg på honom.. VARFÖR!? Jag kommer aldrig mer vilja umgås med honom fattar han väl!
Sen så frågade jag om han gått vidare och träffat nån, o det sa han att han verkligen inte har gjort "du behöver inte oroa dig". Jag sa att jag inte bryr mig att jag mest var nyfiken. Han genomskådade det, o lugnade mig med att han har knappt hunnit tänka och så sa han att han antagligen kommer få en smäll när skolan tar slut. Det hoppas jag verkligen!! Hoppas att han kommer få en riktigt fet jävla käftsmäll och komma krälande tillbaks...... Helst ska jag ha kommit över honom, men nu känns det som att jag inte e lika singel längre och fick ännu en jobbig känsla av att jag kommer gå och vänta och hoppas in i det sista...... SUCK

Det jobbiga var att han va så himla fin idag.......
Nu kommer jag inte kunna njuta av mitt singelliv imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0