Han finns i mina drömmar

Inatt drömde jag om honom igen. Det e snarare en vana än en ovana. Jag drömde att han var nedstämd, såg ut precis som han gjorde när vi sågs efter han gjorde slut. Någon frågade honom hur han mådde varav han svarade inget vidare. Man kan ju hoppas att det är nån form av sanndröm.
Sen hade jag även en riktigt konstig dröm om lägenheter. Det var värsta konkurrensen om en speciell lägenhet, den som fick lägenheten, jag fick den inte, men den som fick lägenheten hade visst fått problem av något slag med den. Jag drömmer nog en konstig version av mitt liv just nu tror jag...

Jag undrar verkligen vart han är, jag kan inte ha någon kontroll som jag har kunnat tidigare då jag har sett att han varit inne på msn. Detta är så sjukt konstigt, är han bortrest över helgen kanske? Såg precis att hans kompis varit på kryssning, låter som en riktig suparresa. Jag misstänker starkt att han varit på kryssning med honom. Jävla idiot. Nu lever han livet va?

Det absolut värsta är att han och kompisen pratat om kryssning tidigare och han har kännt sig begränsad för att han har tänkt att det inte är helt ok för mig att han åker på kryssning utan mig. Vilket jag har sagt emot. Men det värsta är att om han nu varit på kryssning vilket det verkar som, började festa vid 11 på dagen i fredags lixom, då tänker han antagligen att detta hade han aldrig kunnat göra om han vart tillsammans med mig, åhh så fri. typ. Det gör mig så jävla förbannad just nu. Jag kan inte sluta bli så fukking irriterad - det värsta är att jag skulle inte alls vägra honom en kryssning- det är det som är så störande att han kan använda mig som nån form av bekräftelse för att han har det så bra utan mig. För om det är så att han varit på kryssning denna helg är det PRECIS så han tänker.

Jag vill veta om han har det så jävla bra utan mig!?!? Har han det skulle det bli så mycket lättare.

Kommentarer
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya coola filmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-08 @ 10:25:08
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0