Det gör så ont

Varje morgon när jag vaknar har jag så ont i magen... Jag saknar honom så sjukt mycket så jag till och med lider av det rent fysiskt.
Det är inte bara vem som helst, utan det är just honom jag vill åt.

Jag drömde om att det är någon annan tjej som är ute efter honom, vilket det säkert är. Dock såg jag honom inte i drömmen, men någon av mina bekanta(klasskamrat) började bråka med henne, vet inte vem för på ett sätt kändes det som jag men såg inte ut som jag.

Självmordstankarna har upphört, även om det vore så grymt skönt att göra slut på lidandet så är ju det helt uteslutet. -Jag skjuter upp det till en annan dag när allt blivit mer hopplöst (om det går). Men samtidigt finns det ingen som kan sätta sig in och förstå hur jag känner. Ena stunden har jag någon form av förhoppning om att jag kanske kan gå vidare, sen varje dag börjar det om på en ny negativ kula när jag vaknar ensam i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0