2 drömmar

Först hade jag en underbar dröm med honom. Vi var tillsammans och hade det bra. Minns inte så mycket mer om vad vi gjorde eller så för då vaknade jag och somnade sen om för att drömma en ny dröm som var mindre roligt.

Han hade tydligen varit här och inte fått träffa mig för min bror, han hade lämnat nycklar och skit, men ville prata med mig, istället skällde min bror ut honom och kallade honom både idiot och allt möjligt. Han försökte ringa mig, jag förbjöd honom från att träffa mina vänner när vi väl pratade (som var våra gemensamma). Men sen insåg jag att det var mitt förra X som kom hit och härja, typ att dom två flöt ihop? Jag försökte prata i telefon med honom men överallt jag gick så var det någon som skulle föra liv, typ damsuga eller skotta snö, så jag kunde knappt höra vad han sa. Själva grejjen här var att jag hela tiden blev störd av nått, jag ville höra men det gick inte. Även samma klasskamrat ringde mig under hela karusellen också, konstigt att hon var med i ännu en dröm? Känner henne knappt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0