Orkar orkar orkar orkar verkligen inte mer

Jag är en ganska så känslig person. Och nej jag är inte så stark heller. Jag försöker vara så stark jag bara kan men det handlar snarare om att överleva än att leva. Trots att jag på utsidan inte gråter och visar min sorg gråter jag inombords. Igår hade jag gråten i halsen på jobbet hela dagen och idag har jag bara mått allmännt skitdåligt.  Det enda jag försöker orka med att hantera är mrX och mina känslor inför honom och att försöka komma över honom. Men bara för att jag inte till utsidan visar att allt är bra kanske folk bara antar saker. Och jag orkar verkligen ingen jävla drama just nu. Minsta lilla konflikt som uppstår håller på att äta upp mig inifrån och ut.

Jag känner hur jag håller på att brytas ner alltmer. Mitt psyke tar sjukt mycket stryk av att gå och grubbla. Snart orkar jag inte vara vaken mer.

Kommentarer
Postat av: r

hur går det tjejen?



2011-08-30 @ 23:08:06
Postat av: Anonym

Hejsan! Vet att det var längesen du skrev sist i bloggen. Men måste säga att jag känner igen mig i varje inlägg, i varje mening och i varje ord du skriver. Mår så fruktansvärt dåligt och jag vet inte var jag ska bli av snart. Hur mår du nu förtiden ? Kramar

2013-08-09 @ 15:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0