idag kom det

Idag kom det tillbaka. Massa jobbiga känslor som jag har börjat förtränga. Jag var hos kuratorn förut och hon tycker att jag borde börja ta tag i att titta på foton och sådant som jag vägrar beblanda mig med. Då jag har en tendens att istället förtränga det faktum att jag är arg, sårad och ledsen måste jag ta upp det till ytan och bearbeta det igen, det blev nog rätt tydligt eftersom tårarna återigen kom när jag började prata. Och visst, det kan nog ligga något i att det vore bra att bearbeta. jag har förträngt alla mina känslor nu i ett par veckor och levt i ett vakuum. Det har ju faktiskt varit skönt att ha så mycket att göra hela tiden att man slipper bearbeta problemen. Nu ska jag fortsätta kolla på lite kort nu när jag är hemma igen. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0