Vad gör han?

Undrar om han tänker gå ut på krogen idag och ragga med sin singelkompis som e hos honom...
Jag pratade med honom idag för att vår gemensamma lägenhet skulle sägas upp. Han hade mage att försöka få mig fixa rubb och stubb. Hämta o lämna honom på tågstation för att han hade så mycket plugg och så skulle han ju ha besök till kvällen, skämtar du tänkte jag? Sen hade jag ingen bil, men då tyckte han att jag skulle cykla fucking över halva stan för att han skulle slippa åka ut till mig o säga upp den tillsammans.... Varför skule jag ta hänsyn till dina planer? Jävla miffo. Men eftersom jag hade full upp själv stod jag på mig vilket slutade med att jag fick förfalska hans namn och själv gå och lämna in uppsägningspapprena... Ärligt talat. Vad sysslar han med egentligen? Helt jävla stört!

Och nu ska han säkert ut på krogen och ragga medans man själv sitter här hos sina föräldrar som ett fån och inte har något annat att göra. Visserligen tycker jag att det är skönt att inte gå ut så why not lixom... Men om han skulle gå ut o hitta nån det kommer krossa mitt hjärta totalt... Kärlek är fan inte lätt. Man kan inte leva med killar men helst inte utan dem heller.

Hur ska jag hitta någon ny som är lika jäkla snygg, som har grymt sex med mig och som är mig trogen in i döden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0