Sweet dreams -not

Jag fick ha på öronproppar igårkväll för att kunna somna. Som vanligt tänkte jag en hel del på detta beslut och kom inte direkt fram till något. Somnade till sist och vaknade väl vid 5 tiden tror jag - men kunde dock somna om, vaknade - och somnade om. Så jag vaknade faktiskt vid 10 idag. Av en "mardröm". det var två drömmar, en där Jag och Mr X var på ett spa eller nått med höga höjder. Sen såg jag hur han hjälpte en kvinna ta ner något från ingen direk höjd medan jag var högt uppe och i stort behov av hjälp för att inte ramla ned. den kvinnan som mrX prioriterade att hjälpa utan at lägga märke till mig hjälpte mig ned. Sen helt plötsligt hade vi suttit i samma minibuss och jag hade tvintats sitta i nån jävels knä medans MrX satt bredvid. Sen försökte den jäveln kladda på mig varav mr X blev arg och försvarade mig. Sen helt plötslgit gick vi ur bussen, han gick i förväg och när jag sprang i fatt hade han precis rökt en cigg. Vilket för mig betyder sviket förtroende. Hur tolkar man allt detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0