Måndag morgon

Kan inte låta bli att drömma om honom varje natt, föerst var det jobbiga drömmar och nu drömmer jag som om detta aldrig hade hänt. Mina drömmar är bra. Imorse när jag låg o slumrade drömde jag att jag var hos honom, gick upp för att kolla om solen lyste, blev glad och sprang och väckte mrX med en puss. När jag vaknade, not so good.

När ska denhär mardrömmen sluta? Det känns som att jag varje morgon på nytt går igenom denna sorg och måste intala mig själv på något sätt att mina drömmar inte stämmer, jag lever i mardrömmen. Jag mår så sjukt jävla illa nu och jag kan inte sluta gråta trots att tårarna slutat komma lika frekvent. Det vore så mycket skönare om jag genom tårarna kunde få ur mig all skit.

Jag måste sluta att hela tiden tänka på vad han håller på med, det är slut. Det finns inget "vi" längre och det enda han går omkring och tänker på är allt annat än mig. Fast jag vet att det inte är sant, han tänker på mig. Kan han sluta göra det då? Så skulle det bli så mycket lättare för mig att försöka komma över vårat 4½ år långa förhållande om jag visste att han inte längre brydde sig...

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Jag är så ledsen, det är så fruktansvärt när kärlek försvinner. Och nu verkar den inte ens ha försvunnit, inte ens tagit slut. Jag antar att det är lätt att säga, "gå vidare". Väldigt lätt att säga, väldigt svårt att göra. Men försök tänka på någonting annat, försök ta en promenad, njuta av solen, se allt det vackra utanför. Men om du försöker att inte tänka på honom, då kommer du nog definitivt att göra det. Lite måste man bearbeta. Men tänk kanske hellre på andra saker än inte på honom om du förstår vad jag menar. Tiden läker alla så har jag fått höra.



"In the end everything will be alraight. And if it's not alright, then it's not the end."



///Elizabeth

2011-04-25 @ 09:37:56
URL: http://legendaire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0