Mamma e allt bra att ha ibland

Min mor har ställt upp på mig så himla mycket trots att hon denna vecka har varit förkyld/sjuk, nyss hämtade hon mig från att jag hade varit på en fika med mina vänner. Hon satt och höll mig sällskap medan jag satt och grät fram tills Desperate började. Hon sa saker som att det är nog inte äkta kärlek och han förtjänar inte mig. Ta mig fan att han inte gör! Visst han uppskattar allt jag gjort för honom. Visar uppskattning genom att lämna mig när det blir för mycket? Not okey.

Jag har insett det att det e fan inte mig det är fel på. Det är honom. Okej att jag har mina egenheter och jag är inte felfri det ska gudarna veta, men älskar man någon så brutalt då ger man allt - och banne mig lite till, man ger inte bara upp och prioriterar sin fucking karriär framför kärleken. Det är i alla fall min romantiserade åsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0