Kom tillbaka

Jag drömde att han kom tillbaka till mig. En vag dröm där jag hörde honom o han undrade vart jag var, jag svarade "här" och han kom och lade sig hos mig igen. Sen vaknade jag.

Jag har börjat tappa hoppet. Även om det vore så att han kom tillbaka, att han gjorde slut har sårat mig nått fruktansvärt. Vill jag någonsin bli såhär sårad igen? Nej. Tänk om...? Men som sagt jag har börjt tappa hoppet. jag skrev ett sms till honom o hoppades han hade det bra med sin far. o önskade pappan grattis. fick nån till svar typ att " det ska jag. han tackar så mycket;) och Glad påsk." Vadå glad påsk? Är det ett jävla skämt eller? Hur kan han önska mig glad påsk när jag sörjer? Sörjer inte han längre? Jag kanske gjorde det lättare för honom när vi pratades vid, inte att han skulle gå hem och tänka efter... Jaja det blir som det blir. Men jag tappar hoppet för var dag som går, det kanske är bra? När jag helt tappat hoppet är det jag som har makten. Men det är inte riktigt min grej att hålla på och "leka".

Sov som en jävla kratta inatt igen. Hos mina föräldrar på en madrass på "kontoret". Känner mig ju skapligt patetisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0